Martin Hedegaard Posted June 22, 2011 Share Posted June 22, 2011 Nogen som kan forklare mig hvad jeg gør galt, når jeg forsøger at lave en cms blok...Den kommer med denne meddelse:Du skal vælge mindst en side eller underkategori for at oprette en CMS-blok Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeerHolm Posted June 23, 2011 Share Posted June 23, 2011 Jeg oplevede en tilsvarende fejl, se denne tråd: http://www.prestashop.com/forums/viewthread/100305/dansk/tilfje_cms_blok_i_ver_dot__1_dot_4Til sidst opgav jeg og ventede på at finde tid til at begynde forfra. For et par dage siden fandt jeg tiden, men ville lige prøve igen, og nu får jeg muligheden for at vælge de ønskede sider, se skærmdump. Jeg er totalt uforstående, men bare tilfreds med at det lykkedes. Det lyder sikkert tåbeligt, men jeg har intet gjort i mellemtiden, fejlen har rettet sig selv. Hvis nogen kan forklare hvordan det kan ske, er jeg meget interesseret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Hedegaard Posted June 23, 2011 Author Share Posted June 23, 2011 Jeg oplevede en tilsvarende fejl, se denne tråd: http://www.prestashop.com/forums/viewthread/100305/dansk/tilfje_cms_blok_i_ver_dot__1_dot_4Til sidst opgav jeg og ventede på at finde tid til at begynde forfra. For et par dage siden fandt jeg tiden, men ville lige prøve igen, og nu får jeg muligheden for at vælge de ønskede sider, se skærmdump. Jeg er totalt uforstående, men bare tilfreds med at det lykkedes. Det lyder sikkert tåbeligt, men jeg har intet gjort i mellemtiden, fejlen har rettet sig selv. Hvis nogen kan forklare hvordan det kan ske, er jeg meget interesseret. Hej Peer...Mange tak for det.Så håber jeg bare, at den beslutter sig for at ændre sig snart;-)Du må have en dejlig dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Hedegaard Posted July 3, 2011 Author Share Posted July 3, 2011 Jeg fandt ud af det. Det viste sig at fil- tilladelserne stod til "777" men skulle ha' stået til "755" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts