club100 Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Hur får jag tillbaka min undermeny i katalog. Den bara försvann. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Svårt att svara på när du inte berättar vad du gjort.. jag ser att du "översatt" den modulen, översatte du klassen/filnamnet också kanske? Link to comment Share on other sites More sharing options...
club100 Posted January 29, 2009 Author Share Posted January 29, 2009 Jag översatte allt manuellt...den fungerade i flera dagar. Sen la jag till en flik jag kallade test. När jag tog bort den fliken försvann allt under katalog.Mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 okej, förmodligen var det något som vart fel när du skapade test.. om du öppnar hanteringen för flikarna, finns kataloger kvar då? vad står det isåfall i fälten för den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
club100 Posted January 29, 2009 Author Share Posted January 29, 2009 Den finns kvar..men jag har ändrat Klass till AdminKatalog. Kanske det som är fel?Mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Jajamen, det är det som är felet, byt tillbaks Klass till AdminCatalog (tror det är så den heter) så kommer det funka igen,det är nämligen klassen som anropas och har inget med texten som visas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
club100 Posted January 29, 2009 Author Share Posted January 29, 2009 Nu funkar det..Du är en klippa ;-) Jag har sett att du ofta hjälper till...stort TACK från mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts