Valkyrja Posted June 21, 2011 Share Posted June 21, 2011 Hej alle,Jeg er ny her på siden og første gang jeg "roder" med Prestashop er normalt vant til OSC og derfor lidt en omvæltning Jeg har Problemer med den danske sprogpakke, jeg har læst et tidligere indlæg herinde uden at blive specielt meget klogere. Jeg kører version 1.4.3 og har hentet den sidste nye sprogpakke på http://www.prestashop.com/en/downloads/som jeg forstår der skal jeg ind under Back Office - Tools - Translations for at tilføje da.gzip filen og derefter tilføje sproget under Back Office - Tools - Languages for at "add new" og udfylder felterne. det er muligt jeg skriver noget forkert i felterne men når jeg har udfyldt det og sat flag på som jeg fandt i den anden tråd kommer den med følgende fejl " Unknown column 'tl.id_pstaxlang' in 'where clause'"MvhLinda Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomand Posted June 23, 2011 Share Posted June 23, 2011 Tools -> Translations -> Add / Update a language, vælg dansk og tryk på "Add / Update a language" knappen, så henter PrestaShop selv den rigtige sprogpakke og installerer den.Tommy - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts