prestadevelop Posted June 21, 2011 Share Posted June 21, 2011 Hey, Er der nogen herinde der kender til et modul der gør at, når man bestiller et produkt, så har man mulighed for at vælge en dato der efterfølgende bliver gemt, så man kan se dato i ordren etc. ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 21, 2011 Share Posted June 21, 2011 Du vi nok kunne lave nogen små ændringer der gør at man undervejs kan vælge en dato, som så gemmer datoen i kundebesked feltet på ordre siden. Hvad skal det bruges til hvis jeg må være nysgerrig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
prestadevelop Posted June 21, 2011 Author Share Posted June 21, 2011 Det skal bruges til at booke Tee time på golfbaner. Hvilke små ændringer tænker du på her? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 21, 2011 Share Posted June 21, 2011 Fx i dit betalingsmodul, der kan du sørge for at man ved validering af ordre lægger en besked under ordren som jeg nævner. Men lidt kreativitet kan man jo nok få den besked skudt rundt i systemet?Jeg har i øvrigt ikke hørt at det modul skulle findes i forvejen, hvilket jo var det du spurgte til Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts