kasperen7 Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 Hey Jeg er igang med at opbygge et website med prestashop og vil gerne have mig et andet design end det normale der er på Men hvordan får jeg lavet et design der er tilpasset til selve prestashop ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted June 21, 2011 Share Posted June 21, 2011 Du kan selv lave dit eget design, men det kræver du kan kode lidt.. Alternativt kan du købe et færdigt design som du kan smide på din shop.Du kan prøve at tjekke www.prestastore.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 21, 2011 Share Posted June 21, 2011 Du kan også kigge på www.templatemonster.com - de har rigtig mange flotte designs, hvis du ikke selv kan css, og de kan også være et godt udgangspunkt at arbejde videre på, hvis du vil have designet mere personligt senere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kasperen7 Posted June 21, 2011 Author Share Posted June 21, 2011 Altså jeg har intet imod at kode det selv Jeg er uddannet web integrator så kan html/css/php og lidt xml Men det er lige hvordan får jeg modulerne til at virke i mit eget design? Er det bare og lave en include eller hvordan forgår det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 21, 2011 Share Posted June 21, 2011 Nå, men så er der jo ingen ko på isen;-)Du tilretter css for themet og evt. tpl filer. Jeg plejer at tage en kopi af Prestashop themet og kalde det noget andet og så rette i kopien. Og så er det ellers bare at gå i gang;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kasperen7 Posted June 23, 2011 Author Share Posted June 23, 2011 Besværligt men okay tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 24, 2011 Share Posted June 24, 2011 Jeg tvivler på, at det kan gøres nemmere i nogen systemer. Jeg kender i hvert fald ikke til nogen. Det står dig jo også frit for at rette i det medfølgende PrestaShop theme, så har du bare ikke noget at falde tilbage på, hvis noget går galt. Jeg plejer at åbne css filen direkte fra serveren i Dreamweaver, laver mine rettelser og gemmer - hvorefter det kan ses med det samme, hvor besværligt er det lige? ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts