Martin Hedegaard Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 Jeg oplever altid på min side at prisen står uden moms når man som gæster kommer ind på siden. Logger man ind som bruger kan man se prisen inkl moms.Hvordan kan man fixe det, sådan at der altid vises priser inkl moms ?Samt prisen for fragt står der heller ikke..Kan i hjælpe migDet drejer sig om www.dinherbalshop.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 Du bliver nok nødt til at lægge nogle skærmdumps op af dine indstillinger, for det må være der, du har glemt nogle indstillinger.Er det version 1.4 eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Hedegaard Posted June 20, 2011 Author Share Posted June 20, 2011 Ja det er Version 1.4.3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 Ok - mangler stadig nogle skærmdumps af dine indstillinger for at kunne hjælpe:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Hedegaard Posted June 20, 2011 Author Share Posted June 20, 2011 Nu ved jeg ikke hvad vil du gerne vil se...Er det iorden at jeg sender dig et gæste login til BE? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 Det vil være fint, hvis du kunne lave nogle skærmdumps af dine indstillinger under fanebladene Valuta og Moms, der ligger under Betaling i BO - som en start:-) Og alternativt et gæstelogin til dit Back Office Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Hedegaard Posted June 21, 2011 Author Share Posted June 21, 2011 Tak for hjælpen prestafan.Men der har desværre ikke kunnet løse problemmet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 21, 2011 Share Posted June 21, 2011 Og du har prøvet at sætte moms op igen forfra?Som nævnt i min pb undrer det mig, at du har id 53 og 54 for danske momskoder - som tyder på at mange har været oprettet og slettet igen, og jeg tror problemet bunder i dette. Hvis du har slettet alt og er startet forfra, er der jo et grundlag for, at andre byder ind på, hvorfor det ikke virker.Note, der er i den allernyeste version af 1.4 kommet endnu flere settings til i momsopsætning, som desværre er ved at gøre momsopsætning lige så kompliceret som shipping for dem som ikke har arbejdet med PrestaShop før - Martin dette er ikke en kritik af dig:-) blot en konstatering om, at PrestaShop bliver udbygget, så det på visse punkter bliver lidt tungt for folk, der lige er gået i gang (og os andre, der har været vandt til noget simplere) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Hedegaard Posted June 21, 2011 Author Share Posted June 21, 2011 Ja jeg har startet forfra.Synes det er underligt, hvorfor den skaber sig sådanMen uanset hvad, så er jeg virkelig taknemmelig for din hjælp og tid :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Hedegaard Posted June 21, 2011 Author Share Posted June 21, 2011 Og du har prøvet at sætte moms op igen forfra?Som nævnt i min pb undrer det mig, at du har id 53 og 54 for danske momskoder - som tyder på at mange har været oprettet og slettet igen, og jeg tror problemet bunder i dette. Hvis du har slettet alt og er startet forfra, er der jo et grundlag for, at andre byder ind på, hvorfor det ikke virker.Note, der er i den allernyeste version af 1.4 kommet endnu flere settings til i momsopsætning, som desværre er ved at gøre momsopsætning lige så kompliceret som shipping for dem som ikke har arbejdet med PrestaShop før - Martin dette er ikke en kritik af dig:-) blot en konstatering om, at PrestaShop bliver udbygget, så det på visse punkter bliver lidt tungt for folk, der lige er gået i gang (og os andre, der har været vandt til noget simplere) Efter jeg har sat alle lande til at betale dansk moms, har det løst sig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts