Daan Tol Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 Hallo, Ik ben bezig met SSL aan het implementeren op mijn site, maar loop tegenhet probleem aan dat de webshop een hoop afbeeldingen aanroept uit http ipvhttps. Nu begrijp ik het probleem....maar hoe los ik dit op?Zou iemand mij hiermee een handje kunnen helpen? betaald, want er zit haast achter.Het gaat om deze site: www.serviezenonline.nl (de SSL heb ik nuuitgeschakeld, anders blijft iedereen foutmeldingen krijgen....is slechtvoor de omzet).Laat me weten of je het wilt/kunt en wat je er voor vraagt.- SSL certificaat is van Comodo en staat correct geinstalleerd op de server (heb de check gedaan.)Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
theme_designer Posted June 21, 2011 Share Posted June 21, 2011 Wat is uw PrestaShop versie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daan Tol Posted June 21, 2011 Author Share Posted June 21, 2011 PrestaShop™ 1.4.2.5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daan Tol Posted June 24, 2011 Author Share Posted June 24, 2011 Is er nou NIEMAND dit mij hiermee kan helpen?Heb toch graag een NL contactpersoon -> iemand die je vaker kan benaderen voor technische problemen. Anyone....? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DutchCoding Posted July 21, 2011 Share Posted July 21, 2011 Hoi Daan, Opgelost? if not Let me know.Groet,DutchCoding Link to comment Share on other sites More sharing options...
misa Posted July 25, 2011 Share Posted July 25, 2011 Hoi Daan, <br/><br/>Opgelost? if not Let me know.<br/><br/>Groet,<br/>DutchCoding Ik heb het probleem ook en zou graag iemand willen die het helemaal in orde kan maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts