humani Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 HejBruger: Prestashop 1.3Ang.: modules/mailalerts/mailsJeg har problemer med æøå og i sted for står der ????.Når jeg som ejer modtager en mail fra siden, at jeg ikke har en bestemt vare på lager og der står sætninger med æ ø å. kan man løse det med fil “.htacess” og så det som skal står inde i? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 Har du rettet i HTML og/eller tekst-filerne?/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
humani Posted June 17, 2011 Author Share Posted June 17, 2011 Hej KjeldJeg har rettet det inde i filen:productoutofstock.html inde i mailalerts/mails jeg kunne ikke se den ind under Bagkontor >> Tools >> Translations. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 Så er det jo nok der, det er gået galt. Prøv med den fil der oprindeligt var i 1.3-oversættelsen./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
humani Posted June 17, 2011 Author Share Posted June 17, 2011 Den oprindeligt er på engelsk. Jeg vil bare har den oversat til dansk.Kan man ikke sætte en .htacess fil ind i mappen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 Jeg har oversat 100 % for 1.3.6.0. Du kan hente de danske oversættelser fra http://www.prestashop.com/en/downloads/. Jeg har også vedhæftet filerne til mailalerts her./Kjeld mailalerts_da.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
humani Posted June 17, 2011 Author Share Posted June 17, 2011 Hej presta-dyrJeg bruger nu 1.3.1, kan jeg stadig bruge filen, når du siger 1.3.6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 Ja, mail-filerne virker fint med ældre versioner af PrestaShop./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
humani Posted June 17, 2011 Author Share Posted June 17, 2011 Blev løst via, brugen af presta-dyr fil eller link til spørg. Måtte godt nok, går ind og rette de steder igen, som jeg havde rettet før. Men ser ud til, at det virker og æ ø å, vil jeg sige, ikke blev sån løst men man brugte andre ord sted for, så man undgik æ ø å i sætningerne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts