Niller Posted June 16, 2011 Share Posted June 16, 2011 Hej.Er i gang med min første prestashop og har problemer med forsiden.Når jeg vil uploade et forsidebillede, vises det bare som et rødt kryds, nogen der har nogle foreslag?Niller Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 16, 2011 Share Posted June 16, 2011 Skriverettigheder til folderen kunne være en af mulighederne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niller Posted June 16, 2011 Author Share Posted June 16, 2011 Hvad skal jeg rette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 16, 2011 Share Posted June 16, 2011 Efter nærmere eftertanke, kunne det også være fordi billedet er for stort. Prøv med et lille billede og se hvad der sker.Nogle webhoteller giver ikke advarsler hvis et billede er større end deres tilladte upæoad størrelse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niller Posted June 16, 2011 Author Share Posted June 16, 2011 Prøvede at gøre billedet mindre, det hjalp ikke :/ hvilken folder skal jeg rette rettighederne til? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 16, 2011 Share Posted June 16, 2011 prøv at tjekke din /img -folder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niller Posted June 18, 2011 Author Share Posted June 18, 2011 Det hjælper ikke rigtig, alle modulernes logoer i back office er også bare dette røde kryds ;/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 18, 2011 Share Posted June 18, 2011 Dit billede på forsiden linker til: http://billigtmodetoej.dk/modules/editorial/homepage_logo.jpgHar du tjekket, at billedet rent faktisk ligger der? Har du uploadet det via FTP - hvis ikke skal du gøre dette. Dine produktbilleder vises jo fint. Hvis alle moduler i BO har et rødt kryds, tyder det på, at du har flyttet/slettet mappen der indeholder disse ikoner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niller Posted June 24, 2011 Author Share Posted June 24, 2011 Ja, der ligger et billede på den sti du angiver, forstår ikke hvorfor der bare er et rødt kryds :s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 24, 2011 Share Posted June 24, 2011 Når jeg klikker på det link, jeg selv har indsat ovenfor får jeg 303 Forbidden, så rettighederne tillader i hvertfald ikke, at jeg må se det. Prøv i stedet at uploade billedet i img mappen eller en ny undermappe herunder og indsæt det så igen med den nye sti. Hvad med dine ikoner i BO, bliver de vist nu? Hvis ikke, ligger de også det rigtige sted?Et anden problem med logoet på din forside, kan være fordi du har uploadet det i CMYK i stedet for RGB, så kan det ikke vises på nettet. Men dette vil jo i hvertfald ikke være tilfældet for dine ikoner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niller Posted June 30, 2011 Author Share Posted June 30, 2011 Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, synes ikke jeg kan finde noget der virker :s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 30, 2011 Share Posted June 30, 2011 Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, synes ikke jeg kan finde noget der virker :s Hvilke af mine ovenstående forslag har du prøvet, og hvad sker der? Dit sidste indlæg giver ikke mange oplysninger til at hjælpe dig videre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts