Martin Hedegaard Posted June 16, 2011 Share Posted June 16, 2011 Nu er jeg ret ny i prestashop verdenen...Er der nogen gode moduler, som passer til 1,4, som der kan anbefales eller er et must på en E-shop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 16, 2011 Share Posted June 16, 2011 Tillader mig at vende spørgsmålet om.Er der noget du savner, så spørg om det.VI ved jo ikke hvad DU gerne VIL HAVE.Sådan er vi jo så forskellige - heldigvis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 16, 2011 Share Posted June 16, 2011 Jeg må give pertho ret, spørg hvis der er noget du mangler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Hedegaard Posted June 17, 2011 Author Share Posted June 17, 2011 Hvad er det bedste modul/plugin til at håndtere info sider i prestashop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 Det, der allerede findes i BO >Tools > CMS.Det er ikke nødvendigt at gå over åen efter vand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Hedegaard Posted June 17, 2011 Author Share Posted June 17, 2011 Findes der evt et alt. til:http://addons.prestashop.com/en/administration-tools/205-bulk-editor-for-orders.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 Hvor mange ordrer forventer du at få pr. dag, siden du har det behov?Det modul kan da være meget smart, men synes noget dyrt.Min support til dig stopper her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts