Beebiekleding Posted June 16, 2011 Share Posted June 16, 2011 Weet iemand of er een NL talig gastenboek of blog module is om klanten een berichtje te laten schrijven als hun bestelling van mijn website bezorgd is?Groetjes Sandra Link to comment Share on other sites More sharing options...
chamcham Posted June 22, 2011 Share Posted June 22, 2011 Weet iemand of er een NL talig gastenboek of blog module is om klanten een berichtje te laten schrijven als hun bestelling van mijn website bezorgd is?Groetjes Sandra Bij prestashop hebben ze er een deze is makkelijk aan te passen even bij module vertaling de taal veranderen hij heet prestashop guestbook.gr Link to comment Share on other sites More sharing options...
presme Posted October 24, 2011 Share Posted October 24, 2011 En dan heb je dat en komt het vol met spam, wat dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
verhoej Posted October 24, 2011 Share Posted October 24, 2011 Als het goed is kan je eerst het bericht verifieren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beebieroem Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Bij prestashop hebben ze er een deze is makkelijk aan te passen even bij module vertaling de taal veranderen hij heet prestashop guestbook. gr Waarom kan ik deze niet vinden??? Staat er bij mij niet tussen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts