Martin Hedegaard Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Jeg er på udkig efter et modul til den prestashop webshop, jeg arbejder lidt på.Og jeg mangler et modul, som gør, at man ikke kan se produkterne før end kunder er logget ind.Der skulle vel ikke være en herinde, som ved hvor jeg kan finde det henne på nettet...Jeg vil gerne have noget som minder om det, jeg har på www.dinwellnessguide.dk...Her kan man stadig se de forskellige produkt grupper. men ikke produkter, før end man er logget ind...Hvis det ikke findes, leder jeg efter en som kan udvikle det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Jeg tror ikke der findes et modul der skjuler produkterne, men der findes vidst noget der skjuler priserne.Skal du være engro forhandler? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Hedegaard Posted June 14, 2011 Author Share Posted June 14, 2011 Nej det skal jeg ikke. Men der er nogen interne regler som gør, at vi skal have denne funktion på vores webshops. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Hedegaard Posted June 14, 2011 Author Share Posted June 14, 2011 Du har vel ikke en idé om hvad det vil koste at få lavet sådan et login Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Skal kunderne så samtidigt accepteres som kunder, eller skal de bare kunne oprette sig automatisk. Er det version 1.4 du bruger? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Hedegaard Posted June 15, 2011 Author Share Posted June 15, 2011 Ja de skal samtidig oprettes som kunder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts