Timpet Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Jeg har lavet en test med trustpilot, hvor jeg måler om en trustpilot widget box gavner vores konverteringsrate.Det er ikke helt gået som jeg personligt havde forventet, men det er ret interessant. Inputs er velkommen, både til resultatet, men også til hvorfor det kan være blevet sådan, og hvad man kunne have gjort anderledes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sund-og-smuk.dk Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 Rigtig spændende tråd.Hvor lang tid har det taget dig at sætte det op? Er det vanskeligt?En post om at sætte det op var måske en ide :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 20, 2011 Author Share Posted June 20, 2011 Det tager vel 40-50 min at sætte det op og teste det af, men jeg har også gjort det rigtigt mange gange efterhånden. Selvom Google website optimizer (GWO) kommer med div. scripts til afviklingen så kræver det lidt kode indsigt at sætte det op.Det var da en ide med en artikel omkring det, om det bliver lige rundt om hjørnet ved jeg ikke.Jeg har for læææænge siden lavet et modul til det, men GWO's koder er lidt outdatet nu, men de skulle stadigvæk virke. Du kan hente det her:http://www.prestatips.dk/prestashopmoduler/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sund-og-smuk.dk Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 Tak for det.Det er altid interessant at teste, så man ikke bare sidder med sin egen mening og synes det hele er så flot så flot. :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts