Bjornher Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Har fått i uppdrag att göra en webshop och jag har aldrig provat Presta innan utan kört med Virtuemart.Nu undrar jag om någon använt sig av Paypal betalning? Anledningen till jag frågar är att det verkar vara ont om betalningsmoduler för Presta! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ddaarruuddee Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 http://www.prestaworks.se/&http://www.prestaworks.comHar en del =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjornher Posted January 27, 2009 Author Share Posted January 27, 2009 Tack, men kunden vill ha en lösning som är gratis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Inget är gratis, men Paypal funkar ju... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ddaarruuddee Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Tack, men kunden vill ha en lösning som är gratis Det vill väl alla =) En lösning är ju då att hosta på prestaworks servrar så "ingår" allt.Men annars så är det än så länge bara att betala för modulen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjornher Posted January 27, 2009 Author Share Posted January 27, 2009 Men då menar jag att Paypal är ett alternativ!Men vill veta om någon kör det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Japp, har kunder som kör Paypal, funkar utmärkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjornher Posted January 31, 2009 Author Share Posted January 31, 2009 har testa nu med Paypal! var klockrent för min del med! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts