Jonas Kellander Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Hej.Jag har skapat lite nya rubriker till blockpermanentlinks_header vis CMS i backoffice. Jag kopierade befinlig kod i blockpermanentlinks_header.tplgetPageLink('contact-form.php', true)}" title="{l s='contact' mod='blockpermanentlinks'}">{l s='contact' mod='blockpermanentlinks'}bytte ut "contakt" efter mina behov. Nu ser menyn ut som jag vill.i den här koden:getPageLink('contact-form.php', true)}ändrar jag contact till "butiken"skapar jag en ny php fil med mitt namn butiken.phpJag tar koden från contact.php och klistrar in i min nya butiken.phpNär jag klickar på länken blir hela sidan vit.när jag hårdkodar på det här viset funkar det funkar det men den laddar om hela sidan och det är ju ingen bra lösning.Vad har jag missat för att få mina nya länkar att kopplas till CMS sidorna på ett bra sätt?LÖSNINGEN:Med vänlig hälsningJonas kellander med knappt om tid till "live" datum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts