randori Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Hallo,Ik heb een probleem met de prijs die getoond wordt in de shop.Bij een product zou er 4,95 euro moeten staan maar er staat 4,67 euro in de shop.De instellingen van het product:Netto verkoopprijs: 4.669811Belasting: 6%Bruto verkoop prijs: 4.950000Bruto verkoopprijs: 4.95 €En toch geeft hij 4.67 euro weer in de shop.Kan iemand me aub helpen?Zelfs als ik een test toe om het te kopen, rekent hij 4,67 euro aan!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
randori Posted June 13, 2011 Author Share Posted June 13, 2011 PS: Dit probleem is bij alle producten Link to comment Share on other sites More sharing options...
roaldh Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Gebruik je wel een punt en geen komma? Dat heb ik een keer gehad.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
randori Posted June 13, 2011 Author Share Posted June 13, 2011 Ik heb het even nagekeken en ik gebruik een . (punt)Het is zo raar, hij rekent nergens de BTW erbij. Iemand een idee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GusGusHer Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 Ik heb dit zelfde [ als randori ] probleem. Ik gebruik (versie 1,5,6,2), prijzen worden excl. BTW aangegeven in de frontoffice, pas aan het eind van het bestelproject wordt de btw erbij gerekent. Knap irritant, en niet wat consumenten gewent zijn, het lijkt alsof prestashop standaard gericht is op b2b. Iemand een oplossing? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts