kimthranborg Posted June 12, 2011 Share Posted June 12, 2011 HejJeg vil fjerne felterne til valg af køn samt fødselsdag når kunder skal oprette sig.Har fundet 1 fil (af 3) som hedder authentication.tpl og forsøgt mig med style="display:none;" men det slår ikke igennem og felterne fremkommer stadig ved kundeoprettelseEr der nogen derude der kan hjælpe - gerne skåret godt og grundigt ud i pap & neon hvordan man gør ?På forhånd takKim Thranborg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 12, 2011 Share Posted June 12, 2011 Du skal enten slette linierne eller udkommentere dem i .tpl filerne en css-style vil ikke slå igennem. Se denne tråd: http://www.prestashop.com/forums/viewthread/21404/installing_prestashop/remove_birthday_option Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimthranborg Posted June 13, 2011 Author Share Posted June 13, 2011 Tak, men nu har jeg forsøgt den beskrevne fremgangsmåde 3 gange, fulgt den præcis som beskrevet, og felterne til angivelse af fødselsdag er der stadig.Hvad pokker kan det være som jeg overser eller gør forkert... :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Hvis du kører version 1.4, så prøv lige at slå force compile til og cache fra (Preferences -> Performance)./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimthranborg Posted June 13, 2011 Author Share Posted June 13, 2011 Fantastisk - Så virker det ;o)Tak til Kjeld for nøglen til mysterietMvhKim Thranborgwww.etiketpapir.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
diondp Posted August 2, 2011 Share Posted August 2, 2011 jeg roder selv med disse felter i opc filen ps1.4 men jeg kan ikke udkommentere eller css skjule countries dropdown uden at den giver fejl ved checkout "id_land er påkrævet", også selvom jeg hardcoder en country value... nogen ide til det ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Prøv at kikke i denne tråd. Det burde lede dig på rette vej. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
diondp Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Hej Kjeld, takker... jeg har desværre prøvet - skal godt nok lige have sat mig ind i det nye controller system de har lavet.. anyways men jeg kan ikke få den til at fjerne den errorcode jeg kan nemt fjerne andre felter som fx. telefon... (ved også at fjerne validation på feltet..) men det virker ikke på id_country nu er jeg tilbage til om jeg kan lave en hardcodede $_POST som den måske vil æde... Prøv at kikke i denne tråd. Det burde lede dig på rette vej. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts