Prestawise Posted June 12, 2011 Share Posted June 12, 2011 Hej Presta folkJeg har forsøgt at gennemskue hvordan jeg kan fjerne aktive links fra mine hoved kategorier, og samtidig beholde aktive links på mine underkategorier i kategori træet?Skal lige siges jeg bruger ver. 1.3.1.1/Napz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 12, 2011 Share Posted June 12, 2011 Det bliver du nok nødtil at uddybe lidt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 12, 2011 Share Posted June 12, 2011 Hej Presta folkJeg har forsøgt at gennemskue hvordan jeg kan fjerne aktive links fra mine hoved kategorier, og samtidig beholde aktive links på mine underkategorier i kategori træet?Skal lige siges jeg bruger ver. 1.3.1.1/Napz Det kan du ikke. Derfor har jeg deaktiveret den block, og designet min egen menu, med de links, jeg ønsker der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted June 12, 2011 Author Share Posted June 12, 2011 Det bliver du nok nødtil at uddybe lidt Hej TimpetJeg har vedhæftet et screendump så du kan se hvad jeg mener /Napz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted June 12, 2011 Author Share Posted June 12, 2011 Hej Presta folkJeg har forsøgt at gennemskue hvordan jeg kan fjerne aktive links fra mine hoved kategorier, og samtidig beholde aktive links på mine underkategorier i kategori træet?Skal lige siges jeg bruger ver. 1.3.1.1/Napz Det kan du ikke. Derfor har jeg deaktiveret den block, og designet min egen menu, med de links, jeg ønsker der. Øv bøv.. Så må jeg jo leve med det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 12, 2011 Share Posted June 12, 2011 Ja, eller designe din egen menu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts