altimobiler Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 hej igen:)kører 1.4når en varer bliver udsolgt vises den stadig på min side... har sagt den ikke skal det men gør det stadig...hvad kan det skyldes eller nogen der kender et nemt fiks til det?mvh.Nikolai R. Jensenwww.altimobiler.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 Jeg har lige testet med min shop der kører version 1.4. Hvis jeg deaktiverer varen, vises den ikke i shoppen. Det er standard Prestashop, at en udsolgt vare vises (så kunden kan skrive sin mail og få besked, når den igen er på lager). Så for ikke at vise din vare, skal du som i andre versioner deaktivere varen i BO. Link to comment Share on other sites More sharing options...
altimobiler Posted June 11, 2011 Author Share Posted June 11, 2011 yes i know at jeg kan deaktivere varen...MEN der er jo lavet i prestashop en knap der hedder vis ikke udsolgte varer... den virker bare ikke.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 12, 2011 Share Posted June 12, 2011 yes i know at jeg kan deaktivere varen...MEN der er jo lavet i prestashop en knap der hedder vis ikke udsolgte varer... den virker bare ikke.... I dit første indlæg skriver du, at du har sat varen til, at den ikke skal vises. Så skriver jeg, at du kan disable varen så den ikke bliver vist. Og det virker.Jeg forstår ikke "knap der hedder vis ikke udsolgte varer" - det er jo lig med en vare, der ikke er udsolgt og dermed skal den vel kunne købes - eller? Der er i version 1.4 er kommet en ny funktion, så man kan vise varen, men ikke lægge den i kurven - og denne funktion virker også fint i min shop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
altimobiler Posted June 12, 2011 Author Share Posted June 12, 2011 når en vare er udsolgt på min side så ser den sådan her ud : http://altimobiler.dk/product.php?id_product=101men den skal IKKE vises den skal bare helt forsvinde så ingen udover mig selv kan se den på BO...og den knap jeg snakker om er den her : http://peecee.dk/uploads/062011/udsolgt.JPGvaren kommer IKKE frem på søgningen... MEN hvis jeg går ind og vælger nokia->8000-8999 så kommer den frem... det skal den IKKE!hvad er der galt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
altimobiler Posted June 12, 2011 Author Share Posted June 12, 2011 jeg ved godt jeg manuelt kan slå dem fra... men det er jo mere bøvlet end hvis siden bare gør det automatisk..... hvilket den jo egentligt burde kunne.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 12, 2011 Share Posted June 12, 2011 Så er det nok en bug i version 1.4 - kig evt. i bug trackeren (link øverst på denne side). Eller måske har du en setting på varen som gør at den alligevel vises. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts