michaeltheone Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 Hallo,ik gebruik sinds enkele dagen Prestashop 1.4.2.5, en probeer sub-categorieën toe te voegen (nadat oude standaard verwijdert heb) en als nu subcategorie toevoeg werkt die niet en geeft die als naam aan: --- terwijl op de homepage van shop zelf wel de subcat naam weergeeft en als product in wil voegen komt die op de homepage featured products te staan inplaats in de subcategorie.heb al gezocht op forum en kwam er geen wijs uit, database gechecked daar staat gewoon naar mijn weten goed in heb cache geleegd, modules/categoriesblock bestanden vervangen voor originele bijgeleverde mocht niet baten.zie screenshots in attachments voor database & back-end paneel.Hopelijk heeft iemand oplossing voor me en/of ook voor andere diezelfde hebben.Mvg.Michael. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mischaatje Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 Dit is niet zo een moeilijke.Ik zie in je screenshots dat je Back Office in het Engels staat. Dat is id_lang = 1. Ik zie in de database dat category 10 een id_lang = 6 heeft, dat is Nederlands, maar geen entry voor id_lang = 1.De oplossing is dat je of voor category 10 ook een Engelse omschrijving (id_lang=1) toevoegt, of je zet de Back Office in het Nederlands. Dat laatste kan je doen door naar Employees te gaan, vervolgens op jezelf te klikken en bij de persoonlijke opties voor jezelf de taal op Nederlands te zetten.Als je vragen hebt, opmerkingen of suggesties dan hoor ik ze graag.mvg,mischaatje Link to comment Share on other sites More sharing options...
michaeltheone Posted June 9, 2011 Author Share Posted June 9, 2011 Bedankt, probleem opgelost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts