atarli Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 Hej.Jeg har nogen vare som ligger på et fjernlager og derfor ikke kan blive sendt med det samme.Derfor syntes jeg det er lidt misvisende at jeg skriver "På lager" ud for denne vare.... Kan man ændre det ved specifikke vare ?Hvad gør i andre når i har en vare som er gået i restordre ?For syntes da godt kunden må have mulighed for at bestille den, og hvis man så sætter hak i at varen kan bestilles vil den se ud som om den er "På lager"mvh Morten Link to comment Share on other sites More sharing options...
atarli Posted June 16, 2011 Author Share Posted June 16, 2011 Ingen der har denne udfordring Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 16, 2011 Share Posted June 16, 2011 Jeg har ikke, men jeg ved, at det ikke kan lade sig gøre uden nogle rettelser i din shop. Jeg er ret sikker på, at en lignende problematik har været oppe at vende før - altså hvor man separerer varer der er på lager til kan bestilles eller lignende. Prøv at bruge søgefunktionen og søg i det danske forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mutilla Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 Hej MortenDet kan godt lade sig gøre, jeg køre med et punkt som hedder fjernlager.det kræver lidt til rettelse i product-list.tpl men det er ikke så slemt.nu er det længe side jeg har rettet det så det kan være jeg har glemt noget, ved der også er lidt style i CSS'enrettet i min product-list-tpl: ----- gammel linje ------<!-- old {if ($product.allow_oosp OR $product.quantity > 0)}{l s='Out of stock'}{/if} -->----- nyt --------{if ($product.quantity > 0)}{l s='Available'}{/if}{if ($product.allow_oosp && $product.quantity == 0 && $product.quantity < 1)}{l s='can be ordered'}{/if}{if (!$product.allow_oosp && $product.quantity < 1)}{l s='Out of stock'}{/if} prøv det. hvis du bare husker at lave backup af orginal filer kan der jo ikke ske noget.du er velkommen til at skrive til mig hvis det driller.mvh Mutillahttp://www.datahuset.dk - prestashop 1.3.2.3 / Html Link to comment Share on other sites More sharing options...
atarli Posted June 22, 2011 Author Share Posted June 22, 2011 Hej MortenDet kan godt lade sig gøre, jeg køre med et punkt som hedder fjernlager.det kræver lidt til rettelse i product-list.tpl men det er ikke så slemt.nu er det længe side jeg har rettet det så det kan være jeg har glemt noget, ved der også er lidt style i CSS'enrettet i min product-list-tpl:----- gammel linje ------<!-- old {if ($product.allow_oosp OR $product.quantity > 0)}{l s='Out of stock'}{/if} -->----- nyt --------{if ($product.quantity > 0)}{l s='Available'}{/if}{if ($product.allow_oosp && $product.quantity == 0 && $product.quantity < 1)}{l s='can be ordered'}{/if}{if (!$product.allow_oosp && $product.quantity < 1)}{l s='Out of stock'}{/if} prøv det. hvis du bare husker at lave backup af orginal filer kan der jo ikke ske noget.du er velkommen til at skrive til mig hvis det driller.mvh Mutillahttp://www.datahuset.dk - prestashop 1.3.2.3 / Html Mange tak det vil jeg lige få kigget på.mvh Morten Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmalling Posted June 24, 2011 Share Posted June 24, 2011 Jeg har prøvet, men produktlisten vises ikke efter ændringen.....Hvorledes har du fået teksten på fjernlager. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sund-og-smuk.dk Posted June 25, 2011 Share Posted June 25, 2011 Kan du ikke skrive ud for de varer som er på fjernlager, at der er f.eks 3 dages længere leveringstid ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
atarli Posted June 28, 2011 Author Share Posted June 28, 2011 Hej MortenDet kan godt lade sig gøre, jeg køre med et punkt som hedder fjernlager.det kræver lidt til rettelse i product-list.tpl men det er ikke så slemt.nu er det længe side jeg har rettet det så det kan være jeg har glemt noget, ved der også er lidt style i CSS'enrettet i min product-list-tpl:----- gammel linje ------<!-- old {if ($product.allow_oosp OR $product.quantity > 0)}{l s='Out of stock'}{/if} -->----- nyt --------{if ($product.quantity > 0)}{l s='Available'}{/if}{if ($product.allow_oosp && $product.quantity == 0 && $product.quantity < 1)}{l s='can be ordered'}{/if}{if (!$product.allow_oosp && $product.quantity < 1)}{l s='Out of stock'}{/if} prøv det. hvis du bare husker at lave backup af orginal filer kan der jo ikke ske noget.du er velkommen til at skrive til mig hvis det driller.mvh Mutillahttp://www.datahuset.dk - prestashop 1.3.2.3 / Html Har nu prøvet og syntes ikke der er nogen ændringer Kan godt lide din "I" informations boks som kommer frem det der lidt prof ud efter min mening! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmalling Posted July 6, 2011 Share Posted July 6, 2011 Heller ingen ændringer ved mig...Hvad gør vi forkert Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassim Posted July 8, 2011 Share Posted July 8, 2011 Jeg er med på en kigger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allan - Fungadgets.dk Posted July 8, 2011 Share Posted July 8, 2011 Jeg havde samme problem, og løste det sådan her: http://www.prestashop.com/forums/viewthread/118291/dansk/lst_tilgngelighed_teksten_nskes_p_produkt_oversigtenHer kan man se de forskellige leverings tider: http://fungadgets.dk/18-02iphone-4-silocone-covers Link to comment Share on other sites More sharing options...
youstar Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 jeg har samme problem. Jeg vil gerne have en lager status hvor der fx kan stå til levering uge 12 eller sådan noget Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 Start en ny tråd. Den her er 3 år gammel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts