DevMiki Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Hallo, ik ben nieuw hier op PS en heb het volgende gedaan:-de nieuwste PS geinstalleerd op lokale server-PS 1.4 alternative geinstalleerd via de theme installerDit gaat goed zonder foutmeldingen, maar ik krijg wel een raar resultaat (zie plaatje). De onderkant ziet er gewoon goed uit, alleen de bovenkant doet raar? Ik had iets gelezen over bepaalde modules deinstalleren en andere modules weer installeren, maar ik zou niet weten welke. Waarmee moet ik beginnen?Zo zou het eruit moeten zien: http://addons.prestashop.com/en/2197-prestashop-14-alternative.htmlIk heb al gezocht maar geen succes (engelstalige topics die onbeantwoord blijven), dit is een van de weinige keren dat ik zelf een vraag stel... Ben zelf vastgeroest aan oscommerce dus moet nog mijn weg vinden in PS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DevMiki Posted June 8, 2011 Author Share Posted June 8, 2011 Na alles opnieuw gedaan te hebben werkt het wel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts