VickyK Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 HejVed I om der findes et godt, men gerne billigt online chat modul til prestashop? (vers. 1.3).Hvis det skal være billigt eller gratis, hvad findes der så af alternativer man kan integrere i sin shop?De moduler der findes på Prestashop.com, kan de anbefales eller er der ingen der har erfaring med dem?vh, vicky Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 Der findes et gratis Livezilla-modul. Jeg afprøvede på et tidspunkt Livezilla, og det virkede meget overbevisende./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Vi bruger livezilla, det er super godt, man skal dog være opmærksom på at slå den del fra deres spore hvad kunderne laver for den trækker sidens load tid utroligt meget ned når der er mange kunder på af gangen. Man behøver ikke noget modul til livezilla, det er et lille program man kan installere på sin computer, det kan så lave et javascript man sætter ind i sin kilde kode, her man kan fx bruge en af de html moduler man kan få, eller man kan ganske simpelt åbne en af tpl filerne fra de andre moduler man har og sætte det inden i bunden af det.Jeg synes iøvrigt din webshop er rigtigt lækker. Stilfuld og simpel, det irritere dog mit øje at der ikke er decimaler på priserne, men det må jo være en smagsag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VickyK Posted June 8, 2011 Author Share Posted June 8, 2011 Tak for rosen - decimaler, tja dem er jeg ikke rigtig tilhænger af :-)Hmm, det kan godt være at jeg får problemer med at få Livezilla installeret m.m.???Jeg skriver lige igen, hvis det går helt i ged.p.s. Timpet, det er da dig der har lavet Track and trace modulet ikke? - Det skulle virke nu, tak ;-)vh, Vicky Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Jo det er bestemt mig Det var godt vi fik det til at virke, og det var skam så lidt. Det mig du har mailet lidt med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VickyK Posted June 8, 2011 Author Share Posted June 8, 2011 Timpet: Det var godt :-)Jeg har downloaded livezilla programmet - jeg kan ikke komme videre end hertil (se billede) som vist i "create a livezilla server"/tutorial video.Jeg aner ikke noget om servere m.m.Nogen der ved hvad man skal gøre??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Christopher R, må vi din prestashop butik, eller spammer du bare til kommentare fordi det giver link juice? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Det er dine ftp oplysninger til dit webhotel du skal taste ind der, så lægger programmet sine filer op på serveren Link to comment Share on other sites More sharing options...
VickyK Posted June 10, 2011 Author Share Posted June 10, 2011 Ja - jeg har brugt mine ftp oplysninger. Nu er det nogle andre ting der giver mig problemer. - Og jeg ved ikke lige hvordan jeg skal forklare hvorfor jeg ikke kan komme videre....? Så det er åbenbart ikke meningen jeg skal have Livezilla chat. :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts