mcarken Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 Hej alle.Findes der et bogførings/regnskabs program der kan snakke sammen med prestashop, således at når der en ordre der tikker ind via shoppen at den så automatisk sender dette videre i det program??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
theme_designer Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Jeg er også på udkig efter dette modul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Jeg har skrevet et modul, der kan findes her i forummet, så man kan eksportere ordrer (og kreditnotaer) til Sigma Regnskab.Hvis det må koste penge, kan du købe et modul af mig, der integrerer PrestaShop med e-conomic./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristianmh Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Jeg kan udvikle et importmodul i Microsoft C5 hvis det har interesse.Er der i øvrigt nogen som har erfaring med webservices i Prestashop? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts