Mamejeradi.cz Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Zdravím.je tu někdo, komu shop opravdu jede a je plátcem DPH??Já jsem na cca 200-250 objednávkách měsíčně a spadl jsem do dph.Jde o to, že jsem byl za účetní s dokladam za duben.Cca 30přijatejch faktur, 232 vydanejch.A ona říkala, že mám strašně faktur, že to takhle nemá ani benzínková pumpa, kterým taky dělá účtnictví. Kdyby na každý prodaný cigára dělali doklad, tak se zblázněj.Že při tolika dokladech budu dělat jen na účetnictví.Mám třeba objednávku za 50kč na níž je marže třeba jen 6kč.Z těch se musí dát něco na nánjem, něco na obal, něco na tisk faktur(dvě, jedna zakazníkovy, jedna účetní), zaplatit účetní za to že ji za eviduje, něco na telefon a něco na elektřinu. však to znáte...Účetní říká, že jde u drobného prodeje (což dělám já, prodávám konovým zákazníkům) udělat třeba týdenní uzávěrka, kde se sečtou všechny prodaný věci a hodí se to na jeden příjmový doklad(fakturu) a ten se zaúčtuje.Ušetří se náklady na vše(tisk, práce účetní) tisknout naráz 250 faktur je fakt zážitek....Má tohle někdo z Vás nějak ošetřený??Asi přez nějaký účetnictví??Jde to nějak naučit prestu?Modul, kterým tu uzávěrku udělám?? Link to comment Share on other sites More sharing options...