karcher Posted June 4, 2011 Share Posted June 4, 2011 Når jeg får en ordre betalt med dankort gennem quickpay,og i ordren under beskeder får jeg denne fejlmeddelse fra privat Warning : the secure key is empty, check your payment account before validationNogen der ved om det betyder noget ?ordren er gået igennem,og jeg kan se den i quickpay manageren..så problemet er nok ikke så stort,men det undrer mig.Lige en anden ting du IKKE skal gøre,er at ligge dankort-gebyret på kunden fra quickpay manageren,så får du ingen ordre i shoppen,men betalingen bliver accepteret.kører prestashop 1.4.1.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VickyK Posted June 4, 2011 Share Posted June 4, 2011 Den sikkerhedsnøgle, kan det være den der skal skrives under QuickPay modulet i Prestashop backoffice??? Ellers aner jeg ikke hvad problemet er...Vent på en af eksperterne! :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Hvor får du den besked, i prestashop shop når du bliver sendt retur, eller i quickpay vinduet. Kan du evt lave et screenshot? Link to comment Share on other sites More sharing options...
karcher Posted June 5, 2011 Author Share Posted June 5, 2011 Jeg får beskeden..ved ordren under beskeder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Hvilken version af Quickpay modulet bruger du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
karcher Posted June 5, 2011 Author Share Posted June 5, 2011 jeg har quickpay extended 2,1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Jeg må indrømme at jeg ikke har nogen ide om hvor den fejlbesked kommer fra :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomand Posted June 6, 2011 Share Posted June 6, 2011 Jeg får præcis den samme fejlmeddelelse. Alting ser dog ud til at virke: ordren og betalingen går igennem. Kan det være QuickPay modulet, der trænger til en opdatering? I følge QuickPays hjemmeside er Prestashop modulet fra november 2010 og formodentlig lavet til PS 1.3.Tommy - Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassim Posted July 18, 2011 Share Posted July 18, 2011 Har haft Timper til at kigge på denne fejl.Det er fordi der ikke er en module til 1.4 Derfor modtager i den besked.Den er ikke farlig eller noget og det er kun jer der kan se den.Tror quickpay arbejder på at få en ny modul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts