crawack Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 Efter opdatering til Prestashop 1.4.2.5 kan jeg ikke længere finde Epays infoblok på ordresiden i BO (backoffice)Har prøvet at udskifte alle admin filer og afprøvet samtlige Epay moduler der er tilgængelige men uden held.Nogen forslag ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 Hvilken version har du opgraderet fra?Mit bedste bud, er at du prøver at skrive til ePay. Det er ikke sikkert modulet fungerer med version 1.4.2.5 der var problemer med det i starten da version 1.4 blev frigivet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
crawack Posted June 3, 2011 Author Share Posted June 3, 2011 Hvilken version har du opgraderet fra?Mit bedste bud, er at du prøver at skrive til ePay. Det er ikke sikkert modulet fungerer med version 1.4.2.5 der var problemer med det i starten da version 1.4 blev frigivet. Først fra 1.3.6 til 1.4 (et eller andet) men det gik der fuldstændig ged i.Nu har jeg så installeret 1.4.2.5 fra bunden og overskrevet men min database backup. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hessellund Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 Har du opgraderet dit ePay modul i samme omgang ?Der er på et tidspunkt kommet et nyt punkt i databasen, jeg måtte tilføje feltet manuelt ved opgraderingen af ePay modulet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
crawack Posted June 3, 2011 Author Share Posted June 3, 2011 Har du opgraderet dit ePay modul i samme omgang ?Der er på et tidspunkt kommet et nyt punkt i databasen, jeg måtte tilføje feltet manuelt ved opgraderingen af ePay modulet. Ja, jeg bruger vers. 3.9 mener jeg sidste udgave hedder.Kan du evt. huske hvilket felt det var ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
crawack Posted June 7, 2011 Author Share Posted June 7, 2011 Hmmm, jeg tror det nye Prestashop er meget selvstændigt. Nu er boksen tilbage igen uden at jeg har pillet ved noget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts