Sund-og-smuk.dk Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 Hej,Jeg har lige flytte min installation til en ny server, og nu er alle mine produkter væk?Nogen der har en ide?Jeg har kopieret alt indhold og database, rettet settings.inc til de rigtige oplysninger.Jeg har prøve at generer en ny htacces fil uden held.Er der et eller andet sted jeg skal rette hvis serveres root er anderledes, hvis ja hvor?På forhånd tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 Er du sikker på, at du har eksporteret denm database korrekt. Når jeg eksporterer database, så gør jeg det ALTID via phpMyAdmin > Export > SQL fil, og sætter max længde r i m e l i g t højt. Derefter udfør, og gemmer den på min egen pc. Og så kontrollerer jeg ALTID, at sidste tabel er med i den eksport. Først da føler jeg mig tryg. Jeg stoler ikke på diverse indbyggede kopier databasefunktionaliteter i diverse backoffices.Beklager min skepsis over for dem, men jeg har brændt nallerne indtil flere gange. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sund-og-smuk.dk Posted May 30, 2011 Author Share Posted May 30, 2011 Hej,Tak for svar.Det er altid fra phpmyadmin jeg tager backup.Jeg tjekkede igen, og så viser det sig at jeg har taget den forkerte database, så du ledte mig på sporet, mange tak for det.Har fået et par ekstra grå hår :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Godt hører du fik ordnet det Altid rart at opdage at det bare er fejl 40 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sund-og-smuk.dk Posted June 1, 2011 Author Share Posted June 1, 2011 hehe, ja præcis :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts