sumsar Posted May 29, 2011 Share Posted May 29, 2011 Hej,jeg har netop opdateret vores webshop, www.seastars.dk, fra en meget gammel version til 1.4.1. Efter det kan besøgende ikke oprette sig som kunder. Problemet er at mange af felterne så som adresse osv.. slet ikke kommer frem under registreringen. Er der nogen der kan hjælpe med dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted May 29, 2011 Share Posted May 29, 2011 Det lyder lidt som om at dit theme måske ikke er kompatibelt med 1.4.1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 29, 2011 Share Posted May 29, 2011 Jeg kan slet ikke komme ind på din side, får 403 Forbidden? Men jeg er enig med Timpet, det er nok en Themefejl (+ måske noget andet der ikke er kompatibelt)Håber, du lavede backup, inden du gik i gang? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sumsar Posted May 30, 2011 Author Share Posted May 30, 2011 Hej,ja det var en themefejl, selvom den stod til at være kompatibel med 1.4.1.. Men nu er jeg løbet ind i helt andre problemer, da alle mine kategorier bliver vist to gange og man kan ikke klikke sig ind på et produkt, får bare en tom side..Jeg har backup af det hele, og grunden til at du ikke kan komme ind på forsiden er at den er stoppet med at redirecte til min prestashopfolder, aner ikke hvorfor, men man kan godt komme ind på www.seastars.dk/prestashop/, er der nogen der har en idé om hvad der sker. Er rimelig meget på bar bund..Er det f.eks. bedst at slette alt og starte helt forfra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 HejDet ser ud til at der er gået noget galt, da databasen blev opgraderet, så du nu sikkert har flere tabeller med samme indhold. Jeg tror, at langt det nemmeste vil være at indlæse backup af både shop og database. Og så i øvrigt opgradere shoppen i en testshop før du kaster dig ud i at opgradere din live shop.P.S. af hensyn til SEO, bør du ikke placere shoppen i en undermappe til dit domæne, du bør lægge shoppen direkte under domænet Link to comment Share on other sites More sharing options...
sumsar Posted May 30, 2011 Author Share Posted May 30, 2011 Hej,kunne vi eventuelt snakke over pm, jeg har lige lidt flere spørgsmål hvis det er ok? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts