coyotenorth Posted May 26, 2011 Share Posted May 26, 2011 Noen ganger blir produktbildene for små og viser for lite detaljer.Jeg ønsker å legge til en zoom-funksjon på visning av bilder i full størrelse. Noen som har anelse hvordan dette kan gjøres? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 26, 2011 Share Posted May 26, 2011 Hej Det findes der et modul der kan - jeg kan dog ikke lige huske, hvad det hedder. Prøv at søge - evt. i det engelske forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
coyotenorth Posted May 27, 2011 Author Share Posted May 27, 2011 Hej Det findes der et modul der kan - jeg kan dog ikke lige huske, hvad det hedder. Prøv at søge - evt. i det engelske forum Fant mulighet med JaZoom under produkter. Må bare finne ut hvordan jeg kan få den til å zoome kraftigere. Kansje noen av dere andre vet??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 28, 2011 Share Posted May 28, 2011 Hvor store billeder ønsker du? Måske skal du uploade dine billeder i en højere opløsning til at starte med - du kan jo ændre på størrelsen i BO under Indstillinger - Billeder (hvad det så lige hedder på norsk ved jeg ikke;-)Du kan jo kun zoome ind til en vis grad, hvis dit billede er 500*500 pixels, vil det alt andet lige være begrænset, hvor mange detaljer man kan se. Men husk nu på din loadtid og hastighed generelt, inden du begynder at lægge billeder i meget høj opløsning ind på din hjemmeside. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts