Timpet Posted May 25, 2011 Share Posted May 25, 2011 Jeg har netop lavet et blog indlæg på prestatips om hvordan du kan få produkt billeder med på dit indkøbskurvs resumé, læs her hvorfor det er en god ide, og hvordan man gør http://www.prestatips.dk/bruger-venlighed/fa-billede-med-pa-produkterne-epay-relay/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
mortenq Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Fin guide Timpet - Kom endelig med flere end dem.Jeg kan ikke lige gennemskue om din kode tager højde for situationen hvor der ikke er et produktbillede? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted May 31, 2011 Author Share Posted May 31, 2011 Det gør det ikke, hele ideen er at gøre kunde oplevelsen mere visuel, så det kort svar må være at du skal have billeder på alle dine produkter Personligt bryder jeg mig faktisk ikke om at købe noget der ikke er billede af (netshopping).Men nu er jeg ikke til korte svar Så man kunne enden forsøge med {if file_exists(/path/to/img/img.jpg) } eller bare {if $product.id_image}, jeg ved ikke hvad $product.id_image sættes til hvis der ikke er noget billede til produktet, men hvis den ikke bliver sat eller sat til null så er det et fint statement skulle jeg mene.Du kan jo prøve det og lade mig hører, så kan jeg tilføje det til artiklen hvis det er noget der spiller. Jeg vil mener iøvrigt at file_exists kræver server stien og ikke url stien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts