MissK.dk Posted May 20, 2011 Share Posted May 20, 2011 God aften.Jeg er gået i gang med at sætte en webshop op. Har kæmpet rundt med at få tingene til at se bare nogenlunde ud som jeg vil men...Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at få ændret størrelse og farve på links i Kategori menuen.Jeg synes jeg har gennmsøgt alle fora, men det eneste jeg finder er desværre samme spørgsmål uden svar.Hvor søren skal jeg lede?Tillægsspørgsmål.Kan man ændre overskriften på menuen "sidst sete" jeg synes det virker mere rigtigt med "sidst viste" Håber virkelig der er nogen til at guide i den rigtige retning.KristinaJeg hæfter et screen dump for forståelsen skyld ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 HejPrøv at kigge i dit stylesheet efter categories_block_left.Overskriften - og alt sprog i øvrigt - rettes i BO - Værktøjer - Oversættelser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissK.dk Posted June 1, 2011 Author Share Posted June 1, 2011 Mange tag for svar...Overskrifterne har jeg fundet frem til, men jeg kan stadig ikke finde farverne på blokken med categorier.Jeg synes jeg har gennemtrevlet global.css og stylsheetet for categories uden held, dybt suk.Jeg må lede igen, igen... ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 2, 2011 Share Posted June 2, 2011 Må vi få et link til din side? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissK.dk Posted June 2, 2011 Author Share Posted June 2, 2011 Jamen selvfølgelig, jeg har så lige fået logget mig selv ude fra både for- og bagkontor, fordi jeg liige ville opdatere til den nye version.Så nu er alle nye ændringer fortaget på localhost.Beklager det ufærdige design og rod ;-) www.missk.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 2, 2011 Share Posted June 2, 2011 Den er ikke åben for os dødelige;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissK.dk Posted June 2, 2011 Author Share Posted June 2, 2011 Er lige ved at tro jeg har fået et eller andet op...Og nu fandt jeg endelig måden til at få ændret Kategorier, som spørgsmålet egentligt gik på... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts