Yasir88 Posted May 19, 2011 Share Posted May 19, 2011 hejsa.Jeg er igang med at tilføje vare og ud af den blå luft får jeg den her fejl:feltet link_omskrivning der kræves mindst DanishJeg ved ikke hvilke felt der er tale om.De første 4 vare blev tilføjet korrekt så fik jeg den her fejl :/håber i kan hjælpe.tak på forhånd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 Prøv lige at lægge et skærmdump op på den vare, hvor du får fejlen. Det lyder mest af alt som om, du har slettet den brugervenlige URL, så den mangler denne (Under SEO-oplysninger på varen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
karcher Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 Jeg mener du mangler en brugervenlig url ....når du opretter en vare,under seo ...sådan er det i ver 1.4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 Jeg mener du mangler en brugervenlig url ....når du opretter en vare,under seo ...sådan er det i ver 1.4 Var det ikke også det jeg skrev - mere eller mindre? ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
karcher Posted May 22, 2011 Share Posted May 22, 2011 Sorry må have været lidt træt ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yasir88 Posted May 22, 2011 Author Share Posted May 22, 2011 tak for hjælpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts