trulyfriend Posted May 17, 2011 Share Posted May 17, 2011 Hej alla underbara Prestashop användare!Det är verkligen ett underbar e-handels verktyg att använda, jag är verkligen en nöjd användare.Men jag är alltid på jakt efter nya sätt att uppgradera min webshop, så jag letar efter en lösning för att få en mängdrabatt för erbjudandet: Köp 3 till priset av 2!Finns en sådant modul eller konfiguration i Prestashop?Tack alla på förhand!/ Erik HussÄgare på http://www.trulyfriend.seTeknik för tjejer! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gl3on Posted May 17, 2011 Share Posted May 17, 2011 Jadå, den hittar du på produktsidan (backoffice) under fliken 6. Discounts Link to comment Share on other sites More sharing options...
trulyfriend Posted May 17, 2011 Author Share Posted May 17, 2011 Wow där fanns den ju! Tack så grymt mycket Link to comment Share on other sites More sharing options...
tingo Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Letar också efter den funktionen, men hittar inget Någon som vet om det går att skapa något liknande som rabattkupong? /Therése Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts