VickyK Posted May 15, 2011 Share Posted May 15, 2011 Hvad skal jeg forstå ved dette her:"Fire slags e-mail-beskeder for at holde kontakten med dine kunder!Ret indstillinger og kald denne URL fra crontab eller kald den dagligt manuelt:.............."Det står under opfølgning på kunder/moduler.vh, Vicky Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 Jeg går ud fra, du kører med PS 1.3.Prøv at installere modulet og gå til konfigurationen. Så kan du se omtale af de 4 slags e-mail./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
VickyK Posted May 17, 2011 Author Share Posted May 17, 2011 Modulet er registreret. Jeg forstod bare ikke det med crontab etc.Men åbenbart skal jeg kopiere det link der står og indsætte på browserens adresselinje. Så udsender den mails til de kunder man vil følge op på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 Modulet er registreret. Jeg forstod bare ikke det med crontab etc.Men åbenbart skal jeg kopiere det link der står og indsætte på browserens adresselinje. Så udsender den mails til de kunder man vil følge op på. Nej, det skal du ikke nødvendigvis. Cron-jobs er automatiske job, der f.eks. skriver ordrer ned i dit regnskabsprogram, hvis du har et modul, der gør dette. Jeg tror ikke, der er noget automatik, der sender mails. Du kan evt. overveje at bruge mailchimp.com til at oprette kampagner og sende mails. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts