Dennis76 Posted December 19, 2024 Share Posted December 19, 2024 Goedenavond, Wie kan mij helpen. Ik heb een nieuwe prestashop 8.1 van een subdomein naar hoofddomein geplaatst. Als ik alle bestanden uit de subdomein verwijder is de website weg, op een of andere manier is hoofddomein nog ergens gekoppeld een de subdomein. Verder als ik een product retourneer dan krijg ik deze foutmelding [PrestaShop\PrestaShop\Core\Domain\Shop\Exception\Shop Exception code 0] Graag hoor ik jullie reacties, groet Dennis Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted December 20, 2024 Share Posted December 20, 2024 kijk eens bij winkelinstellingen>verkeer en SEO Daar staat het domein waar de winkel naar verwijst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis76 Posted December 20, 2024 Author Share Posted December 20, 2024 On 12/20/2024 at 5:52 AM, ecommerce16 said: kijk eens bij winkelinstellingen>verkeer en SEO Daar staat het domein waar de winkel naar verwijst. Expand Goedemorgen, Het winkeldomein is goed. Ik heb het probleem al gevonden. Ik heb de oude website met een migratiemodule van 1.7 naar 1.8 gedaan en van een oude bestelling krijg ik deze foutmelding. De nieuwe bestellingen in de nieuwe 1.8 shop gaat goed en ondervind ik geen problemen. Het enigste probleem wat ik nog heb is dat ik de bestanden in de subdomein niet kan verwijderen want dan werk de nieuwe shop niet meer, er zit denk ik ergens nog een link naar de subdomeinmap Heeft u enig idee waar die link zou kunnen zitten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted December 22, 2024 Share Posted December 22, 2024 heb je de orders en klanten ook meegemigreerd? Anders zou ik de ontwikkelaar van die module om raad vragen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts