henlon Posted December 2 Share Posted December 2 Jag använder version 1.6.1.23 Helt plötsligt lyckas jag inte lägga in artiklar i ordrar som jag försöker skapa åt kunder. När jag söker på artikeln kommer de upp men inte i rullisten med artikelförslag utan vid sidan om fältet. Hur åtgärdar jag detta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELISEVA Posted December 3 Share Posted December 3 Samma problem för mig!! Jag kom in hit till forumet för att be om hjälp, väldigt frustrerande att inte kunna skapa upp ordar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
henlon Posted December 3 Author Share Posted December 3 För mej så uppkom detta helt plötsligt. Det har gått utmärkt att välja kund och sedan lägga till de artiklar som kunden önskat beställa. Nu hamnar artiklarna utanför rullisten och går inte att välja. Jag har inte gjort någon uppdatering av vare sig Prestashop eller moduler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELISEVA Posted December 5 Share Posted December 5 Det har löst sig för mig nu! Det verkar vara webbläsaren som är boven, det var det i alla fall i mitt fall. Jag fick stänga ned webbläsaren (chrome) och uppdatera den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henlon Posted December 5 Author Share Posted December 5 Har hela tiden använt Microsoft Edge. Provade med Chrome men samma fel ändå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts