olesen Posted 7 hours ago Share Posted 7 hours ago Hej Jeg har lige opdateret fra 1.7.8 til 1.8.2 og det er gået ok, med en del småting. Men jeg undre mig over at alle mails fra systemet nu er i UK udgaven. Har i en ide til hvad det skal til for at rettet det på den nemmest mulig måde. //M.Olesen Link to comment Share on other sites More sharing options...
olesen Posted 7 hours ago Author Share Posted 7 hours ago Jeg får den her advarsel "En mail mappe eksisterer for sproget "da", men ikke for standard sproget (da) i /modules/leoquicklogin/mails" "En mail mappe eksisterer for sproget "da", men ikke for standard sproget (da) i /modules/leofeature/mails" Men der mangler ikke oversættelser ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIKODK Posted 7 hours ago Share Posted 7 hours ago Prøv at hente den danske sprogpakke, og se om det hjælper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olesen Posted 7 hours ago Author Share Posted 7 hours ago Hej Altså hente den igen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts