Jump to content

error 500 bij updaten module prestashop 1.7.6.9

Recommended Posts

Fout bij updaten module.

[Tue Nov 12 11:22:22.021515 2024] [lsapi:warn] [pid 306669:tid 140374412588800] [client 195.210.125.221:45771] [host www.hetmooiste.be] Backend log: PHP Notice: Trying to get property 'link_rewrite' of non-object in /home/u62668p62172/domains/hetmooiste.be/public_html/modules/ps_legalcompliance/ps_legalcompliance.php on line 594\n

Hoe kan ik dit oplossen ? want ik kan geen modules updaten.

De website blijft gaan , maar ik kan niet meer in admin.

als ik daarna een restore backup doe werkt alles weer.

dank U

Dag Jmcrijns,

De Notice die nu is meegestuurd zal denk ik niet het probleem veroorzaken, meestal als je een 500 error krijgt is er een Fatal error terug te vinden in de log bestanden op de server.
Als jij hier niet zelf bij kan kan je dit bij je hosting provider opvragen.

Wat kan helpen om het probleem duidelijker in kaart te brengen is zodra de admin het weer doet naar het tabje Geavanceerde instellingen) > Prestaties
En op deze pagina onder "Debug-modus" kan je de Debug-modus inschakelen.
Wanneer je dat doet krijg je meer/betere informatie over wat er mis gaat bij het updaten van een module.

Omdat de Debug-modus er voor kan zorgen dat je back-office direct een error toont en je niet naar de modules kan navigeren om een update aan te klikken raad ik aan alvast een ander tabblat open te hebben met de module pagina, zodra debug modus dan aan staat kan je daar de upgrade doen en als het weer fout gaat krijg je waarschijnlijke de juiste error te zien waarmee we je weer verder kunnen helpen.