Meuts Posted October 31 Share Posted October 31 Hallo, ik draai momenteel prestashop 8.2. Ik heb het volgende gemaakt voor mijn zoontje: een webshop waar hij een zakcentje mee kan verdienen door onze eieren te verkopen. Nu heb ik voor hem doosjes ingekocht van 2 - 4 - 6 eieren. Hoe kan ik de eieren aanbieden in meervouden afhankelijk van hoeveel er beschikbaar zijn? Dus stel dat er 19 beschikbaar zijn, dan zouden klanten meervouden van 2 moeten kunnen selecteren tot aan 18 wat dan voor ons zou neerkomen op 3 doosjes van 6. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted October 31 Share Posted October 31 Dit is geen standaard optie binnen Prestashop. Het is wel op te lossen met een aanvullende module zoals bv https://addons.prestashop.com/en/additional-information-product-tab/49663-advanced-product-quantity-limit-order-quantity.html Om te starten zou ik zelf gewoon 3 producten aanmaken. 1 met 2 stuks, 1 met 4 stuks en 1 met 6 stuks en eerst kijken hoe dat gaat. Het ergste wat er kan gebeuren is dat je een keer vastloopt met je voorraad. Dan is het met een belletje ook opgelost en kost het niet direct 85 euro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts