jgk-dk Posted May 12, 2011 Share Posted May 12, 2011 Hej,Jeg har nok fået stirret mig totalt blind på dette.Jeg har oprettet 2 rabatter og vil nu efterfølgende give det til registrede kunder/grupper.Kundegrupper er oprettet der er følgende grupper Detail - Engros - + 4 mere og alle med kunder i.Men når jeg så skal tildele grupperne rabatten får jeg et billede med følgende valgmuligheder:KAN BRUGES VED:Detail--alle kunder--GRUPPERDetail Hvor er resten af grupperne?KUNDERingen fundet Hvor er kunderne?Hvad gør jeg galt her? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted May 13, 2011 Share Posted May 13, 2011 Kan du ikke for andres skyld lige smide løsning her ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted May 13, 2011 Author Share Posted May 13, 2011 Jo da.Feltet "FILTER" er nedtonet normalt.Når kunderne og grupperne er oprettet finder man frem til dem ved at skrive de første bogstaver her.Feltet "KAN BRUGES VED" viser herefter entet GRUPPER eller KUNDENAVN som efterfølgende kan vælges.Håber at forklaringen er god nok.Dette er under fanen "Vouchers". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts