Jump to content

Extra optie toevoegen per product

Tante Maris

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik heb een webshop www.tantemaris.nl waarbij ik een aantal optionele keuzes voor klanten heb.

1: klanten kunnen 1 van de 6 wenskaarten kiezen en daarbij een tekst doorgeven (momenteel bij pakketten opgelost door het 'aanpassingen veld' te vertalen, en hierdoor begeleidende tekst te plaatsen. Bij het samenstellen van een eigen box kunnen mensen dit in het opmerkingen veld aangeven). Gelieve had ik bij iedere producten een soort aanvink keuze waarbij tekst toegevoegd kan worden, maar dit tot heden nog niet gevonden (zonder module te kopen).

Maar nu komt er een nieuwe keuze bij;

2: klanten kunnen een gepersonaliseerde sleutelhanger toevoegen. Hier heb ik of het veld die ik al gemuteerd heb voor de wenskaarten dan eigenlijk voor nodig. Maar dan zoek ik een oplossing om OF de wenskaarten OF deze gepersonalisserde sleutelhangers op de een of andere manier optioneel toe te kunnen voegen aan iedere bestelling of in iedergeval dus pakketten. Het liefst op de product pagina bijv. een keuze of anders bij het afrekenen waarbij er dan ook een invoerveld met tekst is. 

Heeft iemand tips/ideeën zonder een extra module te kopen? Of kom ik daar niet meer omheen? Ik hoor het graag!!! Bedankt alvast voor het meedenken. 

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
On 9/21/2024 at 5:06 PM, ecommerce16 said:

kun je dit niet gewoon met attributen oplossen dan? Voor zover ik heb kunnen zien gebruik je die (nog) niet op je website.

Dit moet idd de oplossing zijn , heb dit ook toegepast bij iemand die iets gepersonaliseerd wilden hebben 
Tante Maris
Kijk eens bij Atributen zoals ecommerce16 aangeeft