Isa Marks Posted July 28 Share Posted July 28 Product Image uploader werkt niet, hij blijft laden. Ik kan dus geen product foto's uploaden. Ik krijg de melding [object Object] rechtsboven in beeld Debug geeft melding: [8192] Creation of dynamic property HelperView (een hele lijst met verschillende) is deprecated. Van wat ik kon vinden is dat een PHP melding, maar mijn webhosting heeft geen optie om die naar 8.1 of lager te zetten. Ik heb geprobeert de images via FTP te uploaden en via .CSV nieuwe artikelen aan te maken, maar krijg daar ook foutmeldingen... dus dat lukt me ook (nog) niet. De enige optie die me wel lukt is de foto's van de demo-producten te vervangen voor een eigen foto. Maar dan kan ik maar 1 foto per product hebben, en liefst zou ik er meerdere toevoegen. (en het is omslachtig veel werk) vragen: * Weet iemand een manier om de foto-uploader werkend te krijgen? (behalve PHP verlagen, want liefst stap ik niet over naar een andere hosting) * of een omweg waarop ik wel meerdere foto's bij een product kan krijgen? * zou een andere versie van prestashop wel werken? (of ook alleen op een lagere PHP?) (Prestashop 8.1.6) ps. ik ben niet heel technisch, dus bij een oplossing graag een stap voor stap uitleg hoe ik het zou kunnen doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted November 14 Share Posted November 14 Dag Isa, Het is inmiddels een aantal maanden later maar ik was wel benieuwd of je de problemen al hebt kunnen oplossen? Als ik even bij de System requirements kijk bij Prestashop (https://devdocs.prestashop-project.org/8/basics/installation/system-requirements/) dan geeft deze helaas wel aan dat PS 8.0 - 8.2.0 niet geschikt is voor een PHP versie hoger dan 8.1. Dat wilt niet zeggen dat het gegarandeert niet werkt, maar gezien dat jij problemen ervaart zou dat toch wel eens het probleem kunnen zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isa Marks Posted November 14 Author Share Posted November 14 Bedankt voor je reactie. Ik ben bang dat overstappen naar andere aanbieder (betaald account) met meer PHP opties de beste optie gaat zijn. Vooral als ik echt alle opties goed zou willen laten werken. Maar ik zit nog in een testfase voor nu. De fotolader werkt inmiddels (meestal) bij bestaande producten. Dus daar kan ik de foto vervangen. Of anders vervangen via FTP (andere foto met dezelfde naam) werkt ook. Het blijft een omweg, maar het werkt. Een nieuw product aanmaken en daar een foto toevoegen werkt nog steeds niet. Voor mij geen probleem, want ik heb maar een aantal artikelen nodig voor mijn shop, maar voor anderen kan dat wel lastig zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts