Gerrit Snel Posted July 13 Share Posted July 13 Ik gebruik de Mollie Addon voor betalingen. Nu had ik een kopie gemaakt van de webshop voor test doeleinden. In de Mollie instellingen van de kopie kwam een melding naar voren dat de shop was gekoppeld aan een andere shop en dat om problemen te voorkomen de winkel beter kon worden losgekoppeld. Dat heb ik gedaan, maar nu is ook de echte omgeving niet meer gekoppeld. Als ik op de knop Gekoppelde winkels beheren druk krijg ik de melding: Aan deze rekening zijn geen winkels verbonden. Om de geassocieerde winkels te zien, logt u in met de juiste gebruikersaccount van de vereniging. Ook is datasharing uitgeschakeld: An error has occurred while initializing the data sharing component. Please try again later. You can contact the module author if the problem persists. Heeft iemand een idee wat te doen? Ik kan nergens iets terugvinden wat me in een richting kan sturen om dit probleem op te lossen. Heb in de kopie omgeving een ander account gemaakt, winkel gekoppeld, ontkoppeld, gekoppeld en account verwijderd om te zien of ik dan opnieuw kan koppelen, maar nu krijg ik dezelfde problemen in de kopie, maar ik kan geen ander account meer opgeven om mollie / de shop aan een ander account te koppelen. Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Motuman Posted July 17 Share Posted July 17 Heb je al geprobeerd om de module uit te zetten, uninstall en dan te verwijderen, daarna weer opnieuw uploaden, installeren en configureren? Heb je voor je test omgeving een nieuw profiel aangemaakt op mollie.nl, met eigen APi's? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts