xidor Posted May 13 Share Posted May 13 Tja Har precis bytt till 8.1.5, från en äldre version (typ 1.6) Har ett stort problem, varje gång gång försöker redigera en modul eller importera produkter kommer en sida upp med följande text: Informationen som du är på väg att skicka in är inte säker Din information blir synlig för andra eftersom anslutningen som används för att skicka formuläret inte är säker. Kan trycka på Skicka ändå eller Föregående, trycker jag på Skicka ändå, kommer jag till inloggningssidan men inget blir sparat. Vad är det för fel? Mvh Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
ComGrafPL Posted May 13 Share Posted May 13 SSL aktiverat (även på alla sidor). PHP version? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
xidor Posted May 13 Author Share Posted May 13 PHP versonen är 8.1, vill mena att SSL ska vara aktiverat. Hur ser jag om det är det på alla sidor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ComGrafPL Posted May 14 Share Posted May 14 Inställningar -> Allmänt. Om du gjorde en uppdatering från 1.6 istället för ren installation. Kanske några gamla moduler ger dig problem med antingen databastabeller. Aktivera felsökningsläge och kontrollera felen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xidor Posted June 7 Author Share Posted June 7 On 5/13/2024 at 8:43 AM, ComGrafPL said: SSL aktiverat (även på alla sidor). PHP version? Tack, ssl på alla sidor var inte i kryssad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts