KrolfMaster Posted March 19 Share Posted March 19 En kunde kan ikke logge ind. Jeg har ændret password og selv prøvet med vedkommendes email, og ganske rigtigt - systemet kender ikke vedkommende. Email og password er garanteret rigtige. Kunden har været inde og bestilt varer, men kan nu ikke komme ind og tjekke status på ordren eller bestille mere. I backend var kunden der 2 gange med samme email, så jeg slettede den uden ordrer, men det ændrede intet. Jeg kender ikke til andre kunder med samme problem, men det er ikke utænkeligt. Jeg har tjekket et par stykker, som alle har virket fint. Hvad nu, lille du? PrestaShop 1.7.8.8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 26 Share Posted March 26 Har du prøvet at tjekke customer-tabellen i databasen? F.eks: SELECT `id_customer` FROM `ps_customer` WHERE `email` = "[email protected]"; Det kan være, der stadig er to poster med samme e-mail-adresse. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
KrolfMaster Posted March 31 Author Share Posted March 31 Da jeg vendte tilbage senere, var problemet væk. Måske det var en kombination af dobbelt email og buffer/cache der drillede. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts