Homeshop.dk Posted May 8, 2011 Share Posted May 8, 2011 HejsaEr lige stødt på et par problemer, som jeg er sikker på nogle af jer også er kommet ind i eller ved noget om.Hvis jeg laver en rabatkode - findes der så en måde hvorpå jeg kan fravælge nogle enkelt produkter som ikke ydes rabatten på ? Heri tinger jeg på fx. mine specials/featured - hvor de i forvejen er super nedsatte og ikke ydes rabat på....Jeg kan kun se at der er mulighed for at skelne kategorier ud og vælge kumulativ med andre rabatter, det løser ikke helt mit problem da jeg har mange andre i forvejen nedsatte produkter som der gerne må bruges rabatkode på.MvhThomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 8, 2011 Share Posted May 8, 2011 Det tror jeg ikke, at du kan.Der er jo som at betragte mellem pest eller kolera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 8, 2011 Share Posted May 8, 2011 Hej Et forslag (ikke testet): Opret en kategori og skjul denne. Tilknyt de varer, som du vil give rabat på i denne kategori og lad rabatkoden gælde for denne kategori. Det er selvfølgelig ikke optimalt, hvis du har hundredevis af varer, der hører under denne kategori, så må du gå den anden vej og lave en kategori og tilknytte de varer, hvor der _ikke_ skal være rabat og så undlade at sætte flueben i denne, når du opretter rabatkoden. Det er i øvrigt ikke lykkedes mig at få flere rabatkoder til at virke sammen - f.eks. rabat og gratis porto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted May 9, 2011 Author Share Posted May 9, 2011 Hmm det var svar som jeg frygtede Men tak for tilbagemeldingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts