Høeg Posted November 21, 2023 Share Posted November 21, 2023 Jeg har haft en del problemer med min database efter autoupgrade (1-click) "smadrede" databasen. Der er en hel del NULL værdier og andre steder hvor det går i hegnet. Det har lykkedes mig at genskabe min database. Har lavet nogle inserts til quick fix. Har andre oplevet det samme ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 5, 2023 Share Posted December 5, 2023 Min database stammer helt tilbage fra PrestaShop 1.2. Af og til støder jeg på nogle NULL-værdier, der giver problemer i back office. Jeg har løst det med: UPDATE ps_address SET address2 = '' WHERE address2 IS NULL; UPDATE ps_address SET dni = '' WHERE dni IS NULL; UPDATE ps_address SET phone = '' WHERE phone IS NULL; UPDATE ps_address SET phone_mobile = '' WHERE phone_mobile IS NULL; UPDATE ps_address SET vat_number = '' WHERE vat_number IS NULL; UPDATE ps_order_detail SET product_reference = '' WHERE product_reference IS NULL; UPDATE ps_order_detail SET product_supplier_reference = '' WHERE product_supplier_reference IS NULL; UPDATE ps_order_payment SET transaction_id = '' WHERE transaction_id IS NULL; UPDATE ps_order_payment SET card_number = '' WHERE card_number IS NULL; UPDATE ps_order_payment SET card_brand = '' WHERE card_brand IS NULL; UPDATE ps_order_payment SET card_expiration = '' WHERE card_expiration IS NULL; UPDATE ps_order_payment SET card_holder = '' WHERE card_holder IS NULL; /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts