Jump to content

Beste verkochte producten doet niets

Frits van Leeuwen

Recommended Posts

• 9 months later...

ik heb even bij mezelf gekeken. zelf bekijk ik dit soort informatie namelijk via google analytics. Ik moest een aantal modules aanzetten: beste producten, en nog wat modules die ik stom genoeg niet direct heb genoteerd. ze staan allemaal onder administratie. Uiteindelijk kreeg ik de aantallen wel in het dashboard. het zit hem dus in het activeren van statistiek modules. misschien moeten er ook nog een aantal geupdate worden. althans dat moest ik wel doen. Heb het geheel weer uitgezet omdat mij jaren terug al eens is geadviseerd om statistieken via analytics te analyseren en niet via prestashop. Daar krijg je hele mooie raporten uit, maar vergt wel wat instelwerk(heb ik laten doen).

Onder Verkopen staat een kop statistieken. En daaronder bevinden zich een aantal soorten statistieken, waaronder ook beste producten. Daar werkt het wel. 

Alleen in Dashboard krijg ik het niet werkend.

Google Analytics heb ik ook wel eens bekeken, maar dat vindt ik knap lastig. Ik snap dat je dat heb laten doen. Maar als het om dit soort dingen gaat, wil ik goed snappen wat ik zie en hoe het is opgebouwd.