presta-dyr Posted September 9, 2023 Share Posted September 9, 2023 Clearhaus har åbenbart ændres deres overførselsmetode, så det nu er en udenlandsk overførsel, jeg modtager. Banken tager 30 kr. i gebyr for udenlandske overførsler, så pludselig løber det op. Har du samme oplevelse med overførsler fra Clearhaus? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIKODK Posted September 13, 2023 Share Posted September 13, 2023 Ikke her. Hvornår er det startet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 13, 2023 Author Share Posted September 13, 2023 Jeg har betalt gebyr den 31. august og den 4. september. Jeg ringede til Clearhaus om problemet. De svarede, at det var et problem, de havde hørt om specifikt for min bank (Sparekassen Danmark). Det mærkelige er, at jeg modtag en betaling (ikke udenlandsk) fra dem den 11. september, hvor der ikke var gebyr på. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIKODK Posted September 13, 2023 Share Posted September 13, 2023 Hmm. Kan det tænkes at den/de ordre kom udenfor Danmark. Jeg sælger kun i danmark. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts